خرید توری مرغی،ورق شیروانی ،قیمت فنس باغی

خرید توری مرغی،ورق شیروانی ،قیمت فنس باغی

شاید به دنبال مواردی مانند خرید توری مرغی ،ورق شیروانی 6متری ، قیمت فنس باغی ،قیمت سیم خاردار باشید.ما در اینجا هستیم که ضمن معرفی خدمات موارد ذکر شده را بررسی کنیم

معرفی خدمات ما

ما با نام رسمی ایمن سازان وحدت با بیش از ده سال سابقه خدمات در زمینه تولید انواع سیم خاردار ،فنس و ورق های شیروانی ، خمکاری ،برش لیزر فلزات و رنگ کوره ای الکترواستاتیک در حال فعالیت هستیم

ادرس ما: تهران بازار آهن شادآباد گلستان بلوک 11 پلاک 131

شماره تماس: 09125915890

توری مرغی چیست و کاربرد ان چیست؟

 

 

توری مرغی

توری مرغی یک نوع توری تولید شده از مفتول فلزی گالوانیزه است که شباهت زیادی به توری فرنگی دارد. این توری مفتولی ساختاری بافتنی دارد. بسیار ظریف، منظم و دقیق بوده و ضخامت مفتول آن زیادی نیست. توری مرغی دارای روزنه یا سوراخ های های منظم شش ضلعی است که به آنها چشمه می گویند

کاربردهای توری مرغی چیست؟

  • حصارکشی برای مراقبت از انواع حیوانات و پرندگان
  • حصارکشی برای مراقبت از انواع مختلف گیاهان
  • قابل استفاده برای سیمان‌کاری دیوار و ستون
  • قابل استفاده برای سیمان‌کاری و یا گچ‌کاری سقف
  • قابل استفاده برای سرامیک‌کاری ساختمان
  • قابل استفاده برای زیرسازی کاشی
  • قابل استفاده برای حصار کشی پروژه‌‌های عمرانی

مزایای توری مرغی:

1-مقاومت بالا در برابر خوردگی،زنگ زدگی و سایش

2- دارای وزن سبک و حمل و نقل آسان

3- قیمت مناسب

4- دارای انعطاف پذیری بالا

5- ایجاد تهویه

6- مناسب برای پرورش گیاهان و حیوانات

7- بهترین نوع در حرصه ی حصارکشی

 

نکات قابل توجه در خرید توری مرغی؟

1-هر رول توری مرغی باید دارای کیفیت بالا و استاندارد های لازم باشد.

2- چشمه های توری مرغی باید کاملا یکسان و بافت آن ها محکم باشد.

3- ابعاد و وزن توری مرغی باید روی لیبل آن چاپ شود.

4- هر رول توری مرغی باید به خوبی توسط نایلون وکیوم شود.

5- نداشتن پارگی.

6- هنگام خرید توری مرغی به ابعاد آن دقت کنید تا مطابق نیازتان باشد.

قیمت توری مرغی:

قیمت توری مرغی ثابت نیست!

ایمن سازان وحدت با هربار خرید مفتول برای تولید توری مرغی با نوسان قیمت روبه رو میشود ، این افزایش قیمت باعث شده ، قیمت توری مرغی ثابت نماند.

 

توری مرغی از کجا بخرم؟!

 

شما میتوانید به صورت آنلاین،حضوری و تلفنی با ایمن سازان وحدت ارتباط برقرار کنید و از مشاوره های رایگان این شرکت نیز بهره مند شوید.

برای اطلاع از قیمت دقیق انواع محصولات عایقی اعم از انواع توری مرغی ، توری گابیون ، توری گالوانیزه و… با ما  تماس حاصل بفرمایید.

 

کاربردهای ورق شیروانی

ورق شیروانی رنگی

  • از این ورق ها برای ساخت سقف با ورق گالوانیزه و ساختمان های ویلایی و خانه ها در مناطق بارانی و مرطوب که بارش باران زیادی در آنها وجود دارد استفاده میشود.
  • از ورق های طرح شیروانی در ساخت و سبک سازی نمای ویلاها استفاده میشود.
  • از این ورق ها برای ساخت سوله ها استفاده میشود.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت ورق شیروانی

قیمت ورق گالوانیزه شیروانی تقریبا مثل تمام محصولات آهنی به صورت روزانه در حال نوسان است. این نوسانات بیشتر به خاطر بالا و پایین شدن قیمت ارز و آهن آلات می‌باشد. اگر از این عوامل چشم پوشی کنیم، قیمت ورق شیروانی باتوجه به فاکتورهای مختلف تعیین می‌گردد.
اندازه، وزن، ابعاد، ضخامت، رنگ و … نقش اساسی در قیمت نهایی ورق ایفا می‌کنند. البته قیمت ورق‌های شیروانی هر کارخانه نیز می‌تواند منحصر به فرد باشد. این موضوع بیشتر به ماده‌ی اولیه‌ی سازنده‌ی ورق‌ها بستگی دارد.

به صورت کلی و خلاصه می‌توان به موارد زیر به عنوان عوامل موثر در قیمت ورق شیروانی شش متری اشاره کرد:

  • جنس ورق شیروانی بسته به ورق رنگی، گالوانیزه … دارای قیمت متفاوتی است.
  • هرچه ورق دارای ضخامت بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.
  • هرچه طول بیشتری داشته باشد بر روی قیمت آن تاثیر گذار است.
  • میزان عرضه و تقاضا
  • قیمت ارز
  • تناژ خرید

ورق شیروانی از کجا خرید کنیم؟

معمولا ورق شیروانی 6متری بیشترین مصرف را دارد.برای خرید ورق شیروانی میتوانید همین الان با ایمن سازان وحدت تماس بگیرید و پس از مشاوره رایگان ،نسبت به نیاز خود و ویژگی های ان خرید کنید

توری حصاری (فنسچیست ؟

توری حصاری (فنسچیست ؟ توری حصاری با نام فنس و توری فنس باغی نیز می شناسیم. همانطور که ازنامش پیداست برای حصارکشی کاربرد دارد و یکی از محصولات پرکاربرد و ارزان برای حفاظت و تقسیم بندی(مرزبندی) می باشد. اولین بار در قرن ۱۹ بصورت حصاربندی چوبی که زیکزاکی به یکدیگر بافته شد، در آمریکا تولید شد.

کاربرد فنس

  • حصارکشی زمین های کشاورزی و باغ .
  • حصارکشی زمین های پالایشگاه و پتروشیمی.
  • حصارکشی سالن و زمین های ورزشی.
  • حصارکشی مراکز نظامی.
  • استفاده در مناطق خاص و محافظت شده مانند زندان و …
  • حصارکشی اطراف ریل قطار.
  • حصارکشی حیوانات وحشی .
  • محوطه بندی برای حیوانات که اطراف خانه زندگی می کنند و …

بهترین نوع فنس

بهترین نوع فنس

هرچند بهترین توری باغی برای شما با توجه به شرایط و نیز بودجه شما تعیین می شود. اما می توان گفت توری حصاری از جنس گالوانیزه گرم با روکش پی وی سی و ضخامت بالا بهترین انتخاب برای شماست.

 

سیم خاردار چیست؟

خرید توری مرغی،ورق شیروانی ،قیمت فنس باغی

سیم خاردار ابزاری حفاظتی محسوب می‌شود که به دلیل نصب آسان و قیمت مناسبی که دارد، بسیار پرطرفدار است. در فرآیند تولید این محصول از سیم فولادی با روکش روی (گالوانیزه) استفاده می‌شود تا مقاوم به خوردگی و زنگ زدن شود. تمام مراحل تبدیل این سیم فولادی به سیم خاردار توسط دستگاه‌های اتوماتیک انجام می‌شود.

کاربرد های سیم خاردار

سیم خاردار از رایج ترین و ارزان ترین وسایل برای حصار بندی و ایجاد امنیت و جداسازی فضاهای مختلف است. از سیم خاردار برای مهار کردن و بخش بندی کردن استفاده می شود و همچنین کاربردهای نظامی وسیعی دارد.

انواع سیم خاردار

معرفی انواع سیم های خاردار

سیم خاردار خطی تیغی یا تبری

یک رشته مفتول گالوانیزه، محور اصلی آن را تشکیل می‌دهد و به جای وجود رشته‌های مفتولی دیگر، تیغ‌های گالوانیزه در فاصله‌های معین و به شکل تبر روی محور اصلی پرس شدند. ساختار اصلی این سیم خاردارها هم از جنس گالوانیزه‌ گرم است و از آن در مراکز نظامی و امنیتی و همچنین در خطوط مرزی استفاده می‌کنند

سیم خاردار با روکش پی وی سی

این پوشش در صورت که بر روی سیم های خاردار قرار گیرد، از نفوذ آب و مواد شیمیایی جلوگیری کرده و همچنین در برابر آلودگی و اشعه ماوراء بنفش و …. مقاومت ایجاد می کند. لذا، سیم های خارداری که دارای این روکش هستند، در مقایسه با سایرین، دوام و ماندگاری بیشتری دارند.

سیم خاردار حلقوی سوزنی یا همان ساده

این نوع سیم خاردار که به آن صفت ساده را هم دادند، به دلیل قطری که بیشتر از حد معمول دارد، برای استفاده‌های امنیتی مناسب‌تر است و از یک رشته‌ مفتول گالوانیزه به قطر 3 میلی‌متر و دو رشته‌ مفتول به عنوان خار به قطر 2.5 میلی‌متر تشکیل می‌شود.

سیم خاردار حلقوی تبری (تیغی)

یک رشته مفتول گالوانیزه، محور اصلی آن را تشکیل می‌دهد و به جای وجود رشته‌های مفتولی دیگر، تیغ‌های گالوانیزه در فاصله‌های معین و به شکل تبر روی محور اصلی پرس شدند. ساختار اصلی این سیم خاردارها هم از جنس گالوانیزه‌ گرم است و از آن در مراکز نظامی و امنیتی و همچنین در خطوط مرزی استفاده می‌کنند.

سیم خاردار خطی سوزنی چیست

سیم خاردارهای خطی سوزنی متشکل از دو رشته‌ی مفتول گالوانیزه به عنوان محور اصلی است و دو رشته‌ی مفتول دیگر هم خارهای آن را تشکیل می‌دهند. بنابراین سیم خاردار خطی سوزنی متشکل از ۴ رشته‌ مفتول گالوانیزه است و ۴ خار هم ایجاد می‌کند.

سیم خاردار با تیغ های جوش داده شده چیست

سیم تیغ جوشی نوعی از نوار خاردار یا سیم تیغ است. نوار خاردار از یک رشته مرکزی با کشش بالا تشکیل شده است که چسب نوار فولادی پانچ شده به آن متصل شده است. خارهای روی سیم تیغ، اگرچه تیغ نیستند، اما بسیار تیزتر از سیم خاردارهای معمولی هستند.

 

بهترین نوع سیم خاردار

سیم های خاردار ساخته شده از جنس گالوانیزه، به دلیل دارا بودن استحکام منحصر به فرد و مقاومت بسیار بالا از پرطرفدارترین نوع این توری ها می باشد.

تماس با ما

برای خرید یا استعلام قیمت هر یک از موارد ذکر شده سیم خاردار،فنس ،ورق شیروانی،توری مرغی،با ما تماس بگیرید ما میتوانیم با مشاوره رایگان شمارا برای انتخاب بهتر در خرید راهنمایی کنیم 

 

 

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است